Rebranding
Rebranding
Rebranding
KUNDE
KUNDE
KUNDE
QOMO
QOMO
QOMO
BRANSJE
BRANSJE
BRANSJE
Mote
Mote
Mote
KATEGORI
KATEGORI
KATEGORI
Rebranding
Rebranding
Rebranding
NÅR
NÅR
NÅR
2025
2025
2025




Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.
Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.
Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.
Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.
Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.
Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.
Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.
Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.



















