Rebranding

Rebranding

Rebranding

KUNDE

KUNDE

KUNDE

QOMO

QOMO

QOMO

BRANSJE

BRANSJE

BRANSJE

Mote

Mote

Mote

KATEGORI

KATEGORI

KATEGORI

Rebranding

Rebranding

Rebranding

NÅR

NÅR

NÅR

2025

2025

2025

Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.

Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.

Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.

Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.

Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.

Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.

Våren 2025 gjorde Mamma en rebranding av Qomo – med fokus på å gjøre dem mer edgy og mindre “rosa”, samtidig som de beholder en bred appell og ikke bli for sær.

Ved å introdusere en ny, organisk Q som et eget symbol, får Qomo et mer distinkt og levende visuelt uttrykk. Profilen skiller seg visuelt ut, med en balansert kontrast mellom maskuline og feminine elementer, der det harde møter det organiske på en subtil og elegant måte.